3.73 بیماری کلیوی کراتینین، آنچه در آن به معنی؟
نوشته شده توسط : rshaole

3.733.73 بیماری کلیوی کراتینین، آنچه در آن به معنی بیماری کلیوی کراتینین، آنچه در آن به معنی؟

3.73 بیماری کلیوی کراتینین، آنچه در آن به معنی؟ کراتینین ما را در اینجا ذکر شد، اشاره به کراتینین سرم، آن را یکی از شاخص های بیماری های کلیوی است، کراتینین سرم های مختلف منعکس کننده شرایط مختلف در کلیه ها.

3.73 بیماری کلیوی کراتینین، آنچه در آن به معنی؟

در درمانگاه، کراتینین 3.73 به عنوان یک نتیجه از عوامل پاتولوژیک این معنی است که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3 ام، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. با کنترل خوب از پیشرفت بیماری می تواند با تاخیر و کنترل می شود. اما بدون حکومتداری خوب، یک بیماری به سرعت بدتر خواهد شد. بنابراین تقاضا برای بیمارانی که در این وضعیت هستند، توجه زیاد به و اقدام در زمان برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است.

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین؟

شما می دانید که سطوح بالای کراتینین به عنوان یک نتیجه از بیماری های کلیوی، بنابراین اگر شما می خواهید برای کاهش آن، شما نیاز به تعمیر بیماری کلیه در وهله اول.

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیوی، که در کلینیک خوبی کار می کرد، برای موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند سطوح بالای کراتینین، ادم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض ناشی از کنترل، مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. مهمتر از آن، می تواند کمک به ترمیم آسیب کلیه ها به طوری که روند فیبروز کلیوی را مسدود و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,درمان بیماری های کلیوی,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: